AKU dan IMPIANKU

aku membiarkan aku terbawa dalam arus impian ku

aku biarkan aku terlena dalam jejakan jejakan lamunan harapan ku

aku biarkan aku bersatu dalam langkah ku dalam perjuangan tentangny

berjuang dengan genggaman imajinasiku

berjuang yang tak kira berhenti dan berhenti

aku memeluk erat impianku… aku bergerak mengejar asaku

aku seorang pemimpi

pemimpi-pemimpi kecil yang dengan tekad kecil namun kuat

kiranya bnyak org meremehkan..

tak apalah… itulah nutrisi yg terbaik buat ku

dan dengan nutrisi itu akan berjuang dan berjuang

demi aku dan impianku ^_^

Leave a Reply

